Piąty rok Nice 1 Ligi Żużlowej!
W siedzibie Polskiego Związku Motorowego w Warszawie podpisano umowę dotyczącą sponsoringu tytularnego Nice 1 Ligi Żużlowej. To już piąty rok współpracy między firmą Nice a PZM. W dalszym ciągu bezpośrednie transmisje telewizyjne z rozgrywek będzie można oglądać na antenach Polsatu oraz w telewizji Eleven Sports.
2018-01-09, 08:58

- Nice to sprawdzony partner. Myślę, że umowa, którą dzisiaj podpisujemy, jest potwierdzeniem jakości naszej współpracy. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat pierwsza liga przeszła prawdziwą metamorfozę. Możemy mówić o zdecydowanym podniesieniu poziomu sportowego rozgrywek oraz profesjonalizmu klubów – powiedział Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. Sikora przypomniał, że relacje PZM z Nice może nazwać „przyjacielskim”. – Mogę tylko potwierdzić, że nasze zaangażowanie w sponsoring tytularny ligi nie jest typowym przykładem sponsoringu. Powiedziałbym, że faktycznie jesteśmy bardziej przyjacielem dyscypliny niż jej sponsorem. Każdego kolejnego roku widzimy rozwój rozgrywek, co nas cieszy, bo doskonale pamiętamy, w jakich okolicznościach ten projekt powstawał – zauważył Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice. Z kolei Piotr Szymański przypomniał, że współpraca Nice i PZM rozpoczęła się już prawie 10 lat temu, kiedy jeden z największych producentów automatyki do bram i rolet został pierwszym w historii sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski.

Tak samo jak w poprzednich latach umowa została podpisana na okres jednego roku. Na jej mocy utrzymana została dotychczasowa nazwa rozgrywek, a Nice uzyskał szereg praw reklamowo-wizerunkowych. W ten sposób reklamy Nice będą widoczne nie tylko na wszystkich obiektach drużyn startujących w rozgrywkach, ale także w trakcie transmisji telewizyjnych. Z każdej kolejki przeprowadzone zostaną co najmniej dwie transmisje. Niedzielne mecze (o godzinie 14:30) będzie można oglądać na sportowym antenach Polsatu. Część spotkań będzie również transmitowana na kanale Super Polsat, który dostępny jest w cyfrowej telewizji naziemnej. Sobotnie (początek relacji o 16:15) oraz w wyjątkowych przypadkach piątkowe mecze będą transmitowane w Eleven Sports.

Dzięki transmisjom telewizyjnym marka Nice zyskuje na rozpoznawalności. Dotychczasowe 4 lata współpracy przyniosły ekwiwalent reklamowy przekraczający 100 milionów złotych oraz ponad 30 tysięcy informacji o firmie w mediach. Łączny czas transmisji telewizyjnych liczonych jest już w setkach. Badania telemetryczne dowodzą, że Nice 1 Liga Żużlowa cieszy się dużą popularnością wśród kibiców. Średnia widownia telewizyjna w 2017 roku przekroczyła 100 tysięcy widzów, a hitowe starcia oglądało przed telewizorami blisko 200 tys. kibiców. Z kolei średnia frekwencja na trybunach wahała się w ostatnich latach na poziomie 3-4 tys. widzów.

Warto również podkreślić, że w rozgrywkach startują kluby z dużych miast, dzięki czemu świadomość marki zwiększana jest w dużych aglmeracjach. Wydaje się, że do faworytów rozgrywek Nice 1 LŻ w sezonie 2018 należą ekipy z Gdańska, Łodzi oraz Lublina. Wielkie chęci na powrót do Ekstraligi przejawiają również w Rybniku. Z kolei na drugim biegunie, o utrzymanie, powinny walczyć Wanda Kraków oraz beniaminek z Gniezna. Poprzednie lata pokazały jednak, że Nice 1 LŻ jest całkowicie nieprzewidywalna i przedsezonowe dywagacje niewiele znaczą.

We wszystkich przypadkach sponsoringu Nice nigdy nie ograniczał się wyłącznie do roli pasywnego sponsora, prezentującego wyłącznie swoje logo w mediach. Od zawsze firma aktywnie angażuje się w dodatkowe projekty. Nie inaczej jest w przypadku Nice 1 Ligi Żużlowej. – Przez ostatnie lata udało nam się rozkręcić ideę organizacji Indywidualnych Mistrzostw Ligi, a także rozbudować cykl Nice Cup przeznaczony dla najmłodszych zawodników, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w sporcie żużlowym. Przypomnę, że w ubiegłym roku podjęliśmy się wielkiego eksperymentu. Zawodnicy startowali na porównywalnych, podstawionych silnikach, które były losowane przed zawodami – powiedział na konferencji Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. – Chciałbym także zachęcić do wzięcia udziału w naszych corocznych aukcjach charytatywnych. W tym roku przyłączyliśmy się do szerszej akcji pomocowej dla Tomasza Golloba. Za pośrednictwem portalu chrytatywni.allegro.pl na licytacje trafią dziesiątki gadżetów od klubów Nice 1 LŻ. Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na specjalne konto pomocowe dla Tomasza Golloba – zakończył Jankowski.

Przy okazji poszczególnych meczów Nice 1 Ligi Żużlowej planowane są dodatkowe działania we współpracy z lokalnymi Partnerami Handlowymi. Pierwsze mecze w sezonie 2018 odbędą się w drugi weekend kwietnia. Wcześniej każda z drużyn odjedzie klika sparingów w celu optymalnego przygotowania się do sezonu.

O Nice Polska:

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA – silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.

 

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.

www.nice.pl

KONTAKT / AUTOR
Wojciech Jankowski
Marketing Manager
Nice Polska
509 555 335
22 759 40 12
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.